شرایط و ضوابط فروشگاه خانه موبایل

استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی خانه موبایل (پارس ارتباط سیار سپنتا)به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

 

۱- خرید کالا از خانه موبایل (پارس ارتباط سیار سپنتا) بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲- خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصی و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق تماس با فروشگاه فیزیکی درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

۳- اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شرکت های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه اینترنتی خانه موبایل در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، لذا فروشگاه اینترنتی خانه موبایل مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

۴- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد.

۵- فروشگاه اینترنتی خانه موبایل هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

۶- تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی خانه موبایل با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.

۷- سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه، لینک شده اند مستقل بوده و فروشگاه اینترنتی خانه موبایل مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

۸- ارتباط فروشگاه اینترنتی خانه موبایل با کاربران از طریق ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

۹- فروشگاه اینترنتی خانه موبایل به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۱۰- هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه اینترنتی خانه موبایل، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد. بخش نظرات فروشگاه اینترنتی خانه موبایل با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. فروشگاه اینترنتی خانه موبایل در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه اینترنتی خانه موبایل درباره محتویات نظر نیست.

 

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی خانه موبایل ، سایت khaneh-mobile.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی خانه موبایل درج نموده است.

2- فروشنده ثبت سفارش کالا و مشخصات ارسال سفارش را به اطلاع خریدار می رساند.

3- ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

توجه: پیش فروش کالا از قاعده فوق مستثنی است و قوانین مربوط به خود را دارد. میتوانید قوانین مربوطه را در اینجا ملاحظه نمائید.

4- مکان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی خانه موبایل درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

6-در صورتی که سفارش ثبت شده دچار مشکل در پردازش یا قیمت غیر متعارف داشته باشد ، فروشگاه میتواند به صورت یک طرفه سفارش را به وضعیت لغو شده تغییر دهد . در صورتی که مشکل به وجود آمده رفع و رجوع پیدا میگردد، مبلغ سفارش تا 24 ساعت بعد از اعلام شماره حساب خریدار ، به حساب شخص/شرکت خریداد عودت داده میشود.

7- خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

8- بسته بندی و ارسال کالا یک روز کاری بعد از ثبت ارسال میشود اما اگر موجودی محصول به اتمام رسیده باشد و خریدار از عودت وجه صرف نظر نماید ، فروشگاه حداکثر پس از گذشت ۸ روز کاری نسبت به ارسال کالا اقدام مینماید .

9- خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.در این حالت مبلغ پیش پرداخت شده توسط مشتری به هیچ عنوان قابل مسترد نیست و و به مشتری عودت داده نمیشود و به عنوان هزینه برگشت کالا از نشتری اخذ میگردد

10- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.

11-در صورت وجود شواهد مبنی بر پاسخ گویی اپراتور و نادیده گرفته شدن پاسخ از طرف مشتری ، فروشگاه خانه موبایل حق خود میداند که به صورت یکطرفه سفارش را لغو یا استرداد دهد .

12- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.

13- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

14- سفارشاتی که با هزینه پستی رایگان ارسال میشوند ، دارای حق بیمه نمیباشند .

15- لازم بذکر است سقف تمامی بیمه‌های شرکت ملی پست تا ۲۰ میلیون تومان می‌باشد، چنانچه ارزش مرسوله مذکور بیشتر از سقف بیمه باشد شما میتوانید از ارسال با تیپاکس بهره‌مند شوید و سقف بیمه تیپاکس نیز تا ۴۰ میلیون تومان می‌باشد؛ خانه موبایل مسئولیتی در قبال ارزش مرسوله شما نسبت به بیمه تعیین‌شده قبول نخواهد کرد.

16- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش خود را دریافت کند و بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

17- مشتریان گرامی 48 ساعت مهلت تست و مرجوعی در صورت بروز مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری دارند و فروشگاه آنلاین خانه موبایل مسئولیت دریافت و ارسال تلفن همراه به شرکت گارانتی را بر عهده میگیرد .

18- مشتریان گرامی که از روش تحویل درب فروشگاه استفاده میکنند . لطفا پس از گذشتن حداقل 5 ساعت به فروشگاه مراجعه نمایند . در غیر این صورت از تحویل سفارش معذوریم.